Kızlar oğlum kabız oldu 5 gün yapmayıp 6. gün yaptı ve kabızlıgı devam ediyor şuan 4. gündeyiz . Burda hep okuyorum kulak çöpüne zeytinyagıyla poposunu uyarıyorlar falan. Denememde bir sakınca olurmu işe yararmı yada zarar verme gibi bir durum olurmu ? Anne sütü ile besleniyor yogurt baslattım 6. aylık.