anneyimm82 1 aylık Bebeğimin ateşini ölçtüm 36.8 çıktı. Ateşi var diyebilir miyiz ? Biraz halsiz görünüyor çok korkuyorum hasta diye. Dün de aşı olduk ama doktor etkilemez demişti. Biraz uyuşuk gibi duruyor çocuk
anneyimm82 anneyimm82 normalde emiyor emmesinde sıkıntı yok ama genel durumu biraz halsiz görünüyor neden olabilir sizce nolur hasta olansın yavrum 😓
Seveny anneyimm82 aynı şey oldu canım bir aylık aşıda çocuk o gün ruh gibiydi hasta gibi diğer gün geçti hemşire 37 mim üstüne çıkar sa çaldık ver demişti bişey olmadı merak etme
Hbbknk Bebeklerin normal vücut ısısı 36,4 endişelenmenize gerek yok ölçüm için koltuk altı derecelerini tavsiye ederim birde yeni uyandığında vs uzun süreli yattığı için ölçüm biraz fazla çıkabilir onada dikkat edin☺️
anneyimm82 Seveny ama doktor ilk ay aşısı çocuğu etkilemez korkma demişti. Dün yapılan aşının etkisiyle mi çocuğum halsiz sizce
anneyimm82 Seveny dayanamadık özel doktora götürdük doktorumuz gayet sağlıklı dedi çok rahatsız olursa şurup verdi bunu kullan dedi ama şu an da gayet iyi hareketleri dedi. Ben çok telaş yaptım sanırım niye böyleyim bebeğim biraz uyuşuk dursa biraz az hareket etse hemen hasta sanıyorum of annelik ne zormuş