Ththth sizinki de öyle olur mu bilmiyorum ama bizimki 5. Ayda düzeldi, su an 5.5 aylık birlikte oyun oynuyoruz döne döne odayı geziyor resmen, gaz hala var ama damla daha etkili eskiye nazaran gaz ağlaması olmuyor, gece sık uyanıyor ama çok sıkıntılı değil bazen kalkıp oynayıp geri dalıyor, benimki de alerjik bebekti öyle günler geçirdik sürekli ağlayan, memnuniyetsiz, huysuz bir bebekti, aç susuz uykusuz günlerim oluyordu şimdi uykuları da düzene binince yanında uzanıyorum, işlerimi yapıyorum, geçmez diyordum geçiyormuş, gülücükler de cabası