Arkadaşlar daha demin elma vardı dışarda elinde 19 aylık oğlum bu arada ya arı peşimizi bırakmadı elmayı attım hemen kuxakladım kucağımda sanırım soktu peşimizdeydi bileği açılıyor kucağımda çok moralim bpzuk şişmiş kıp kırmızı kahroldum dışarı çıkartsam dert çıkartmasam dert napıxam şimdi ben