Buse0 ben ilk adimini attigi zaman yavas yavas memeden kesmeyi planliyorum. Adimla birlikte odalarinda ayrilmasi gerektigini, cocugun artik bir birey oldugunu ozgurlestigi hissetmesi gerektigini dusunuyorum ama bunlar sadece dusunce, yine her seyi bebisler belirliyor hazir degilse kesilmemeli, hazir degilse oda ayrilmamali tabii ki