lidyahsn yok öyle bir şey tomografi zararlı röntgen o kadar kafaya takılacak bir şey değil uzman fizyoterapistim.benim kızım bir sürü röntgen çekildi , radyasyonlu sintigrafi çekildi 4 aylıkken ameliyat oldu 7 aylıkken tekrar oldu ne yapalım gerekiyorsa olcak. tedavisi yarım mı kalsın? Evinizde Wi-Fi var ordan aldığı radyasyona bakın siz ki sizin Evinizde Wi-Fi olmasa bile kolu komşudan enaz 10 tane yerden Wi-Fi ağı cekiyor evlerimizde