33 günlüğüz sürekli ağlıyor doğru düzgün uyumuyor gazını cıkarsa da ağlıyor banyo yaptırırken altını değiştirrken krize giriyor resmen doktora gittiğimizde normal dedi ölçümleri sadece ön bıngıldak küçülmüş baş çevresi normalse sorun olmaz dedi takip edicez dedi anne sütü alıyor o kadar yoruldumki normal mi sürekli ağlaması ? Bir yeri mi ağrıyor diye düşünyorım ama kucakta gezerken susuyor:(