
Kızım 6,5 aylık. Ben işe başladım ve kızıma da annem bakıyor. Ek gıdaya geçtik püre ve sıvı şeklinde. Suda İçiyor yani yarim çay bardağı kadar içiyor tek seferde. Ama bugün sabah alt değişimini yaparken Turuncu Leke Gördüm. Annem 20 gün önce de kendisinin gördüğünü ama pişik kreminden vs bişey bulaşmıştır diye düşünmüş. Şimdi Bez ile birlikte Dr’a götürücem ama başına boyle bisey gelen var mi?