antropologanne Umarim ❤️
antropologanne belki de bilemiyorum benim oğlana çok iyi geldi
antropologanne hiç sızdırmıyor ama artık çok pahalı oldu tanesi 2 TL ;-:/
Betim Bugün aldım cidden tanesi 2.70 kr geldi. Asiri pahali 😣
antropologanne ben prima aktif bebk kullanıyrum sizdırma yok
Badeekus Onuda gördüm ama emin olmadıgımdan almamıştım.
614408eoa Evet bn gündüz hala bio kullanıyorum.