ilkgozagrimm Kızlar makinem acayip koku yapmaya başladı son zamanlar daha önce yoktu sirke karbonat boş çalıştırdım filtre temizledim ama hala aynı sizce neden olabilir yada bir öneriniz varnı bunun için?
Prenses_annesi22 ilkgozagrimm o bendede var bnde sıkntılıyım o durumdan gecen gun migrostan temıxleyıcı aldm calıstırdm kötü koku gttı busefer temızleyıcı kokusu kaldı oda gecrr ıns
Eymencvk ilkgozagrimm giderdeki kşraclenmeden dolayıda pis koku oluyor limon tuzu beyaz sirke sicak proglmda yıkaym bugün yapacsgm işe yarar diye düşnyrm birde karbonat ve kabartma tozu 😀
Gulumse1 ilkgozagrimm ben bu konuların giderde kalan sudan oldugunu dusuniuroum günlük te makinem çalışır bende çok muzdaripim bu konudan birde boruya bakacağım boruyu yenilersem gider belki koku başka da yapacak birşey kalmıyor.
ilkgozagrimm Eymencvk fairy kullanıyorum daha önce bimin tabletini kullanıyordum onda olmuyordu kabartma tozu mu 😀
ilkgozagrimm Gulumse1 aslında o benim de aklıma geldi bende degiştireyim belkide dediniz gibi borudan kaynaklı
Eymencvk zeynepela2 sirke yazmadmmben karbonat falan döküyoruz onlar bşy yapmyrm kabrtma tozu o tuzuda internnte okudum 😀