Kızlar 5 ay 13 gün önce sezeryan doğumla doğurdum kızımı. Dikişlerimi aldırdıktan sonra birdaha hiç kontrole gitmedim. Dikişlerimi aldırırken kan verdim tabi enfeksiyon falan varmı diye bakıldı. Birdaha gitmem gerekiyor mu doktor gel falan demedi ama unutmuş olabilir mi? Siz doğum yaptıktan sonra doktor kontrole çağırdı mı?