Merhaba bebeğimin inek sütü alerjisinden dolayı poposu ve kısımları kabardı ve kıpkırmızı pişik gün geçtikçe artıyor . Diyeti bozdurmuştu doktor tekrar diyete devam etcem inşallah geçmeye başlar . Coresatin kullanıyorum hiç faydası olmadı . Burdada okudum kafam karıştı 🤔 çözümü olan var mı?