Minigim_1606 Merhaba arkadaşlar. Koyduğu isimden memnun kalmayıp daha sonra bebegin ismini değistirenleriniz oldu mu? Olduysa ne gibi durumlar yaşadınız anlatır mısınız? 🤗
zeynepela2 Minigim_1606 ben araştırdım. 1 kereye mahsus isim değişikliği nufus müdürlüğünden oluyor. Ordan yapabilşrsiniz