Sahinftma Bebekleriniz neler yapıyor konuşuyor mu benim ikizlerim var henüz anlamlı kelimeleri yok bay bay yapıyorlar telefon görünce elini kulağına götürüyorlar öpücük atıyorlar , konuşmalarını teşvik amaçlı neler yapıyorsunuz nasıl aktivite yapabilirim
Mom34743 Sahinftma benim bebeğim de 16 aylık oldu. Aynı şekilde pek anlamlı kelimesi yok. Anne baba dede nene hadi aç vs bu tarz şeyler var ama ben bildiğim için anlayabiliyorum. Dışardan biri tam anlayamaz. Beden diliyle konuşuyor daha çok. Su istediti zaman direk bardağı bana getiriyor mesela su demiyor. Doktoru beden diliyle konuşuyorsa da suanlik sorun yok dedi. Kitap okuyorum şarkı falan söylüyorum bende.
Balkupum2505 Sahinftma bizde cumartesi tam 16 aylik olucaz insalalh. Sabah 8de kalkar kahvaltisini yaptiririm 1 saat kendi basina oyuncaklariyla oynar. Sonra elimden tutar yataga gotürür uyucakmis 😀 2 saat falan uyur kalkar tekrar yemek yarim saat kdr cizgi film izler. Sonra tekrar oynariz disari cikartirim dolastiririm biraz. Babasi gelir yatakta onla bogusurlar 😀 aksam yemegi ve saat 10 gibide yatiş sabaha kadar 🤗 dede baba mama lamba teyze. Gitti gibi seyler söyler parmagiyla hayır yapar bisey yedigi zaman ımmm yapar simdilik böyleyiz bakalm 🤗 gün icinde bol bol konusuyorum ne yapiyosan ona anlatiyorum oda bende beraber yapmaya calisiyo 😀
Sahinftma Mom34743 bizimde öyle parmakla gösteriyor istediği şeyleri hı hı hı diye birşey anlatmaya çalışıyor heralde bizde de yok anne anne diyorum demiyorlar eşim dün püüü eşyaları atmışsınız yere dedi onu taklit etti püüü diyor ama anne baba demiyor erken heralde daha
Mom34743 Sahinftma o hafızasına almış ama canı istemediği için söylemiyor bence 😂 işlerine gelince çok güzel söylüyorlar gerçekten 😂 biraz akışına bırakmak lazım heralde. Doktoru da bana beden diliyle de olsa kendini ifade ediyorsa endişe etme dedi bende akışına bıraktım😂