Ben normal.dogum yaptim 50gun oldu. Gecen hafta kontrole.gittim . Alttan ultrasonla muayene yaptilar. Ertesi gun de spral taktirdim daha adet de gormedim. Korkulacak bir aci degil. Sadece icerdeki hareketleri hissediyorsunuz okadar. 10gun sonrada kontrol dedi hala yerinde mi kayma varmi falan diye. Adet gormeyi beklemeyin . Kan testi yapip takiyorlar sprali