Merhaba anneler normal doğum yaptım çok fazla dikişim vardı ama 3.günde eski halime döndüm rahat oturup kalkıyordum dikişlerimde çok çabuk düştü hepsi olmasa da ama cuma gününden beri ağrım var özellikle ayakta durunca sanki içeriden bi baskı hissediyorum ve akıntının rengi sarı yeşil arası bişey yarın doktora gidicem zaten ama enfeksiyonsa antibiyotik dışında başka tedavi uygulayan var mı onu öğrenmek istiyorum