Aycn1999 Merhabalar 4 aylik bebegim elimi tuttugu zaman agzina gituruyor ve sinirli gibi damaklariyla bastiriyor aceba disi mi cikiyorr birde mememin ucunu ayni sekilde yapti erken mi dis icin yada nasil anlarim eger çıkıyorsa da
Tobby19 Aycn1999 bizimde öyle bir süreçti ne olduğunu anlayamadan 5. Ay 2 günlükken kaşığa çıt çıt bir ses geliverdi😬😬 yani anlamsız davranışlarının kendi içinde bir anlamı varmış bebiş için😂
MinikTospa Aycn1999 benim bebeğiminde sürekli salyası akıyor elleri ağzında, herşeyi ağzına götürüyor ve hırslı hırslı damaklarıyla eziyor. 3ay 5 günlüğüz çok erken diş için diye düşünüyorum ama diş belirtilerini yaşıyoruz
EL23 5nci ayına girince cıkarıcaktır büyük ihtimal salya akıyosa alttan geliyolar demektir kimi bebek kendiliğinden cıkarır sen cıktıgında görürsün inşallah öyle olur bnm öyle olmstu😊