O kadar acemiyim ki 🤦🏼♀️ Son bi kaç güne kadar emme süresinde uyanık oluyordu. Emip uyuyordu uyanınca yine emip uyuyordu. Böyle gidiyodu, şimdi emdikten sonra 1 saat uyumuyor. 1 saat uyuyor sonra yine uyanıp emiyor, sonra yine 1 saat uyumuyor. İlgilenirsen oyalarsan ağlamıyor. Ama 20 saniye ilgilenme oyalama ağlamaya başlıyor, böyle mi oluyo normal mi yani, eşim olmasa hayatta bakamicam gibi hissediyorum. O oyalıyor. Ama oda rutin çalışma temposuna başlicak 10 gün sonra. Tek başıma naparım bilmiyorum. Nasıl bakıcam. Gittikçe daha da zorlaşıyor gibi. Böyle mi oluyo beni biraz aydınlatın nolur 😢