Goktepe16-04-19 Merhaba anneler 🌸 Bebeğin beslenmesinden sonra ağızdan çıkan gaz yeterli olur mu?Yoksa karnına falan gaz masajı yapmalı mı?
Durununannesi11 Goktepe16-04-19 yeterli olur canım. Ben gündüz çıkarıyorum sadece doğduğundan beri böyle yani gece falan hiç gaz çıkarmam çok gazı varsa ayaklaronı çok kendine çekyiyorsa ozman masaj yaparım
Goktepe16-04-19 Durununannesi11 içimi rahatlattın canım sağolasın hep ağızdan çıkartmaya özen gösteriyordum şimdi daha çok dikkat ederim 🤗