Kızlar buraya yeni anneler var biliyorum. Benim 2 yaşında kızım ve 2 aylık kızım var. İlk kızımda çok büyük gaz kaka problemi oldu. Ve size tavsiye edeceğim şey ile çözdük. Kulak çubuğunu iyice zeytinyağ yapıp bebeğin poposunu uyarıyoruz. Gerekirse biraz ucundan içeri sokun. Ama lütfen minicik yapın yoksa tehlikeli olabilir. Arkasından geldin kakalar. İlk kızımda yaptık 10 gün kaka yapmamıştı ve tazyikli şekilde çubuğu çıkardığım an geldi ne varsa hatta duvarlar bile çok battı yavrum nasıl çekmiş ağrı. Şimdi ki bebeğimde 2 haftadır yapmıyordu ve tekrar yaptım. Aynı şekilde saniyeler içinde geldi kakası ve çok rahatladı. Deneyin ve faydasını görün. Ama sakın sık sık yapmayın yoksa bağırsaklar tembelleşir.