Ecemceylan Allah yardımcısı olsun inşallah bir çözüm bulurlar en azından bir aylık yatirsa bagkuru o ara doktordan rica etse rapor olunca fazladan yazamazmi diye biz ilk bilmiyorduk 140 TL ye almıştım sonra öğrendik rapor olduğunu o ara rapor olmasa da mecbur alacaktım ama iki doğum parasına denk geliyordu o zaman şimdi de pahalıdır