Sunshinemom Gokce122 zannetmiyorum. Ben mastit 2 defa oldm ikisinde de göğüslerim patlıcak gibiydi ve çok ağrılıydı
Aliveannesiiii Gokce122 il olduğumda ateş titreme olmuştu peşine göğsümde dayanılmaz bir acı vardı. Sonraki mastit oluşlarımda ateşim hiç olmazdı göğsümde bir nokta düğüm olurdu resmen taş gibi orayı yumuşatana kadar canım çıkardı😞