2subat Bebeğim 8 Ay 25 Günlük 3. Dişini üstden çıkartıyo ama sanki iltihap yapmış gibi geldi bana böyle bşy mümkün mü iltihap yapar mı? Bebişko dişleri
Kivicito 2subat dis cikarken sisip morarabildigini duymustum goruntulu olrak kabarik oluyir damakalri oylemi acaba sizin suan