İlk yapamadığını fark ettiğimde devlet hastanesine acile götürdük orada röntgen ve ultrason temiz çıktı ama az bi lavman yapalım dediler orada hemen kakasını yaptı. Daha sonraki günler yine yapamayınca bu sefer doğduğu hastanedeki doktora götürdüm oda karnında biraz gaz var ama makatında çatlak falan yok mamayı değişelim dedi (hipp kullanıyordum , sma comfort a geçtik) birde nurse harveys şurup yazdı. Şurup çok iyi geldi günde 3 kez 1 çay kaşığı veriyorum ama kakası düzelmedi hala uykusunda bile ıkınıyor :(