Sevgi44y 6. Ayında öğrenmiştim oğlumu 😁 hep kız sandık. Sakladı cinsiyeti göstermedi yumurtlama sol taraftan olmuş kız olma ihtimali yüksek dedi doktor tüm ilkel ve batıl yöntemler de kız gösteriyordu ama erkek olduğunu öğrendik şok olmuştuk doğana kadar kız beklemiştim hatta 😁