Yeniann3 benim koldugum L koltuk esimin ailesi mobilyaci cok guzel mobilyalar yapiyorlar valla ilerde baska eve tasinirsam hemen alicam begendiklerimi L koltuk guzel ama bazen sıkılıyorum birde pus yaptirdim kayanamlara guzel oldu istersen o siteyede bak esimin ailesi diye demiyorum bana bir yarari yok sonucta ama mobilya super ya keske hepsi benim olsa 😅😅😅