Bebeğim 9 aylık, bugüne kadar hep mama (biberon) ile beslendi. 2 gündür birden bire mamayı içmemeye başladı. Aç ama yine de almıyor. Ek gıda + mama şeklinde besleniyordu şuan sadece ek gıda alıyor ama yetersiz kalıyor. Başına böyle bi durum gelen var mı?