Nicunurse Merhabalar 6 ay 3 günlük bebeğim var ek gıdaya geçtik ve daha önce gayet normal kakasını yapardı artık çok katı ve zorlanıyor ne önerirsiniz
Aley_ Nicunurse Ek gıda döneminde dışkı artık eski halinden daha katı olacaktır zaten. Ama zorlanıyorsa bol su içirebilirsiniz, kefir içirin içeriğinde ki probiyotik bağırsak düzenliyor, armut yedirebilirsiniz o da rahatlatır bağırsaklarını.
Kinginthenorth Nicunurse bol su ve zeytinyağı. Tadımlarına zeytimyağı atabilirsiniz, yetmezse çay kaşığı ile içirebilirsiniz rahatlatır.
Cgnege44 Nicunurse siyah gunkurusu kayısı kaynatın suyunu icirin yada suda bekletin yumuşayınca eline verin sabah aç karnına.kefir icirin mercimek yiyorsa mercimek çorbası da iyi gelir