Gryffindor Yeni doğum yaptım. Oğlum 13 günlük. Sütüm çok şükür var ama oğlum bir türlü doymuyor. Yani var diyorum çünkü sıktukça fışkırıyor. Kayınvalidem babasının(eşimin) da öyle olduğunu söylüyor. Zaten biraz kilolu boylu doğdu. Acaba sütüm besleyici mi değil diye düşünmeye başladım. Kendi beslenmememi arttırdım. Ama hala aynı göğüslerim tükenene kadar emiyor çekince ağlamaya başlıyor ortalığı ayağa kaldırıyor az bir ölçekle mama veriyorum yine aramaya başlıyor en son tekrar meme veriyorum ve uyuyor. Beni çok yordu bu süreç. Dikişlerimi de zorluyor. Neler yapabilirim ? Tecrübeli anneler cevaplarsanız sevinirim.
Glbhrylmz Gryffindor Canım doymadigini kim söyledi belki de sadece kokuna ihtiyacı var emzik ver istersen emmek istiyor belki de sadece öyle. Hemen doymuyor diye düşünüp mama verme
MesNes Gryffindor senin kokunda göğsünde kalmak istiyor ben böyleyken aç diye verdim mamaları 30 günde 2 kilo almıştı hiç getek yokmuş koynuma alıp sarsam yetermiş bezi çişli ağır 5-6 kezse korkmayın
Utkucan Gryffindor hayır yok Afrika’daki anneyle isveçteki annenin sütü aynı içerikte aşağı yukarı incelenmiş daha önce bu kadar benzer içerik çıkmazdı öyle birşey olsa insanların uydurması bu tamamen
Gryffindor Glbhrylmz Çok nadir veriyorum çok direniyorum bazen uzun sürüyor terden mahvoluyorum direniyorum vermiyorum. Umarım geçici bir süreçtir. Emzik almadı ne yazık ki
cicek10 MesNes merhaba bebeğinizin şimdiki kilosu nasıl ben de doymuyor diye mama süt verdim hep 1 aylık daha 2 kiloya yakın almış korktum obez olacak çocuk
BihterZiyagil Gerçekten açlıktan mı ağlıyor bilemiyorum ama süt kalitesi diye bir şey var gerçekten. Beslenmem biraz aksayınca sağdığım süt duru oluyor. Zeytin, zeytinyağı, badem, ceviz, et, tahin tüketince sütüm yağlı oluyor.
Gryffindor BihterZiyagil Sizin gibi var olduğunu söyleyenler de oluyor. Bakalım kendim için beslenmemi arttırıcam çünkü halsiz kalıyorum
Glbhrylmz Gryffindor Memenden süt geliyrosa korkma bazı bebekler gazlı oluyor gaz olduğunda da böyle şeyler yapıyorlar az daha sabırlı ol. Ayını doldurunca kilo kontrolü yapınca sütün yetip yetmediğini anlarlar. Sen kendi kafana göre mama verme bence sonra mamayı ister seni emmez.
rua_da_senhora_das_verdades Gryffindor geçici bir süreç merak etmeyin 😊 biraz zaman geçince de çok çabuk bırakacak memeyi bu defa da ne kadar çabuk bıraktı acaba doydu mu diye tekrar düşünülecek😅
MesNes Gryffindor dinleme canım sen 3 öğün güzelce beslen emzir bebeğini söyle diye diye anneleri strese koyup bebekleri mamaya alıştırıyorlar süt varken sonra yine seni suçluyorlar mama veriyorsun diye
Gryffindor Glbhrylmz Direniyorum vermemek için bakalım çok az vermişimdir rahatlatdığını görünce şeytan dürtüyor ama sütümü vermekte ısrarcıyım
Glbhrylmz Gryffindor Biberona kendi sütünü sağıp versene bı bak bakalm gene rahatlama olacak mı ? Belki de bıberon kolayına geliyor
mom726272 Gryffindor Sütün kalitesi diye bir şey vardır tabii ki. Protein yönünden zengin beslenip imom latte içebilirsiniz.
BihterZiyagil Gryffindor olmadığını söyleyenler var mı, bilmiyordum ben kendi gözlemimi söyledim. Ben her gece fazla sütümü sağarım, ne zaman ekmek, makarna ile kendimi doyursam o gün sütüm su gibi oluyor. Yumurtamı, yoğurdumu, peynirimi yiyip 3 öğün sağlıklı beslendiğimde bi parmak yağ birikiyor sütte.
Gryffindor Glbhrylmz Bir gün mastit oldum o gün sağdığımı verdim aynı hızlıca tüketiyor tekrar başlıyor aramaya. Bir doyum noktası var benim sıpanın o noktaya ulaşana kadar durmuyor sanırım. Bakalım cumartesi günü randevu var kilo aldıysa daha kafama takmıcam benim endişem ya beslenemiyorsa ?
Gryffindor mom726272 Yok diyen de var, var diyen de. İmom latte alacağım. Hamileyken de onun omegasını kullanıyordum faydası olur umarım
mom726272 Gryffindor evet ben çok faydasını görüyorum kullandığım ay ile kullanmadığım ay arasında bebeğimin kilo alımında bariz fark oluştu
Glbhrylmz Gryffindor Rica ederim canım. Baktın senin süt ola ki yetmiyor vs sakın üzülme mamanizi kullanın inan mamayla büyüyen ile anne sütü ile büyüyen arasında fark yok. Hani kafanıza olumsuz şeyler gelmesin. Anne sütü alsa masraf olmaz sadece 😀