Kızlar oğlum 5 ay 1 haftalık bugün çok öksürdügü için doktora götürdük neyse dediki oğlun hımbıl hareketleri az dedi goatırdan huylanırız biz bu durumda dedi nörolojik olarak gözlerinde bişey yok dedi 2 ay kadar hareket ettir evde eyerki geçmesse gel tahlil yaptıralım dedi aman dünyam yıkıldı kurban olam yardım edin bana 😭😭😭bu durumu yaşayan varmı @@