11 aylık bebeğim var Ağustos ayında tatile çıktık önce gorumcemgile fethiyeye sonra memlekete köye ailemin yanına kızım gezmeyi çok seviyo doğduğundan beri eve geldiğimizden beri huy değiştirdi kendi kendine oynayan çocuk ben yanından ayrılınca çığlığı basıyor ağlamaya başlıyor tuvalete bile giremiyorum 😔 mutfakta yanıma oturtup yemek vs yapıyorum iki dk yan odaya geçtim agliyo hemen bu durum gecicimi acaba sürekli ağlamaya başladı yalnız kalmaktan korkuyo gibi dün kayınvalidem bıraktım inada aynısını yapmış ama kalbalkk olunca öyle bir durum söz konusu değil ne temizlik ne iş yemek hicbirsey yapamıyorum 🥺