Kızım 9 aylık ve hiç dişi yok. Üzümü şeftaliyi karpuzu vs yani meyveleri küçük küçük kare kare kesip taneli veriyorum ağzına. Damağıyla ezip yutuyor. Biraz geç yiyor ama olsun yiyor işte. Annem de sürekli ezip ver diyor. Anne damağıyla eziyor, ben 6 aylıkken ezip veriyordum diyorum. Anlamıyor. Babamla da ben yokken konuşuyorlar. Babam da sürekli ez ver ez ver diyor. Benim yaptıklarımı eleştirip yanlış görüyorlar. He he deyip geçiyorum tabi ki kırmıyorum ama çok karışıyorlar. Ya bana bi söyleyin ezmeyerek hata mı yapıyorum. 9 aylık olmuş bu bebek artık yani bir de meyveler yumuşak olur. Sanki kırılmamış ceviz veriyorum 🙄🙄🙄