Eşime şirket araba verecek hem işe hem normal hayatında kullanabilirsin demişler. O gelince bizim arabamız kapı önünde kalacak nerdeyse hiç kullanılmayacak kilometresi de yüksek eşimin müdürü ben alayım arabayı eşime demiş acaba satılsa mı dursa mı kafam çok karışık?