Demet5555 Yaşadım. Süt veriyorsanız biberon içine alın sütünüzü içine bebelac thickiner atın ölçüleri üzerinde yazıyor. Gerçekten faydalı. Ben mama verdiğim için direk aptamil AR kullanıyordum günde sadece 1 ’e düştü kusması o zamanlar. Sonra mama değiştim içine bebelac thickiner attım aptamil kadar değil ama günde 2-3 kusmaya düşürdü. Bunun içinde keçiboynuzu lifi var ilaç değil yani. Mamayıda sütüde kıvamını katılaştırıyor. Biberon başlığını 1 numara büyük kullanöanız gerekecek ama. Katılaşacağı için mama yada süt.