Aras05 Merhaba canım anneler. Oğlum 8 aylık oldu. Hazır Eylül indirimleri varken oto koltuğu almak istiyorum. Kullanıp memnun kaldığınız, tavsiye edebileceğiniz var mı acaba. Çok teşekkür ederim şimdiden 🥰
Tugbakivanc Aras05 besafe izi comfort kullanıyorum memnunum bebeğim dışarıyı izliyor ve uyuyor. Rahat olduğunu düşünüyorum.