22 günlük bebeğim var ve sürekli sancılı ayaklarını çok topluyor kakasını yaparken zorlanıyor ağlıyor. Aslında kabız değil günde 5-6 bezi mutlaka kakalı oluyor ama çözemedik bir türlü derdini sütüm yeterli olmadığı işin mama kullanıyoruz o mu yapıyor anlamadık varmı bir önerisi olan