Yigittt 500 yine iyi canım bakalım yarın gitcez hastaneye inşallah 1 hafta sonraya falan verir yoksa benim de kafam karışacak baya bende korkuyorum birde TEK’im kimse yok yanımda yardım edecek evde olursa kolunu bacağını biz tutmak zorunda kalacağız o da psikolojimi baya bozacak gibi 😔