Seyma005 Kızlar selam 🙋♀️ beyaz spor ayakkabı temizliğini ne ile yapıyorsunuz? Islak mendil sarartıyor diyorlar. Makinede deforme olur diye yıkamaya cesaret edemedim.
Mom62636362 Seyma005 İçindeki süngeri çıkartıp makineye attım ben hiçbir şey olmadı. 30 dklık kısa programa atmıştım 800 devire
-Gizem- Seyma005 ben hep makineye atıyorum 30derece 800 devir kısa program yumuşatıcı koymadan sadece deterjan
NefesMaviDeniz Seyma005 Tüm beyaz sporlarımı makinaya atıyorum ve yıllardır böyle temizliyorum. Hiçbir şey olmuyor. En düşük ayarda ve en az dakika da yıkıyorum tertemiz oluyor.
Karanimom Seyma005 Fermuarlı eski bir yastık kılıfım var, spor ayakkabılarımı onun içine koyup hassas programda sıkma iptal 30 derecede yıkıyorum. Yumuşatıcı eklemiyorum.
Hygge Seyma005 Makineye atmak haricinde hiçbir şeyle temizlenmiyor. Hele ki yazlık kumaş ayakkabıysa. 15dk soğuk programa atın, tertemiz olur ❤️
Urazkom Seyma005 Ayakkabı şampuanı almıştık bi avmden çok güzel yapıyor. Ama tabiki tamamen sarılık gitsin istiyorsan makinaya atmalısın 30° kısa programda .
AyazMerve Seyma005 ben hep makinede yıkıyorum kısa süre 600 devirde . Üç senedir giyiyorum üç sene daha gider artık 😅😅