Cildirttiniz 7 ayliktan itibaren blw basladim. ancsk tam kati blw yapamadim blw + klasik devam ettim. ornegin corbasini ben icirdim yogurdugunu ben yedirdim ama kati seyleri onune koydum. ilk pankek ile denemistim 7 aylikken ufak parcalada ayirip onune koydum. karsisinda alip elimle nam nam yaparak yedim o da yedi. sonradan daha buyuk parcalar seklinde giderek 9. aydan sonrw direk parcalamadan eline vermeye basladim. kofte , pankek , krep , salatalik , , seftali , muz , tavuk yani sivi olmayan aklina gelebilecek herseyi onune koyup yemesini izledim . suan 20 aylik olacak herseyi yiyir. catali son 2 aydir kullanmayi ogrendi artik catalla yiyor kendisi. simdi kasik icin alistirma yapiyorum deniyor ama beceremeyince pes edip yogurda elini sokup parmaklaeini yaliyor 😀 baslangic icin yumusak seyler tercih et derim. muzlu pankek iyi bir baslangic bence