Kızlar 3 günlük bebeğin doğumum çok zor oldu bebeğimin kafasinin sag hafif arkaya doğru böyle balon gibi emzirirken elimle yumuşak yumuşak besmele çekip ovaliyorum ama sanki böyle su varmış gibi içinde var mı başına böyle bişey gelen çarşamba günü sağlık ocağına gidicez oraya göstercem annem normal diyor içime sinmiyor korkuyorum allah korusun allah razı olsun şimdiden