yaseminoztrk esmadmr34 kızım 7 aylık şuan. 5 aylıkken bırakmıştık. Birçok damla denedim bize en iyi gelen nurse harveys oldu bide biogai ile destekledik tabi. Doktorunuza danışarak kullanabilirsiniz bize çok iyi gelmişti. Mama alıyorsa antikolik biberon da oldukça önlüyor
Tiredmother esmadmr34 kesinlikle sab simplex ve nurse harveys damla değil yanlız şurubu 👌🏻 Kaç tane gaz ilacı denedik sayısını unuttum kızıma bir tek bunlar iyi geldi
06tubik06 Ben Şab simplex kullanıyorum memnunuz şu an bir de biogaia yı önerdiler kuzenim de kullandı ve ufaklığkm gaz sorunu kalmadı çok şükür
Eymenuras Mommy bliss araştır canım bunu nurse harveys kullandık ama benm bebegm çok gazliydi fayda etmedi ama bu bı numara trendyoldan yorumları oku
Efeia Benim bebiş 3aylik çok gazlı çok şey denedim fayda yoktu en son medikana Hastanesi’nde Ahmet bey gaz damlası verdi muhteşem alle viando damla ondan sonra iç sıkıntı çekmedi bebiş günde 3defa 8saatte bir 4 damla