Duygugul Hemşire normal oldugunu söylemedi mi? niye tekrar cagırdı ki her ay alması gerektigi kadar almış bnmki 4. ayda 350 gr almıstı normal demşti bidaha da cagırmadı. 6. aya kadar da anne sütünden baska bişey vermicem. Ne kadar cok seviyolar tombul bebek ya. Eşim bile cok emdigi zaman emzirme sisko olmasın diyo😊 bi biz istemiyorz galiba tombiş bebek😄