Merhabalar 16günlük bebeğim sütüm gelmedi diye sagıp biberonla verdim sonrada mememi tutmadı ucundan kaynaklı biberona alıştı bende silikon uç aldım emiyo şuanda ama etrafımdakiler sütün böyle azalır normal emzir vs diyo tabiki normal memeyle bir degil ama en azından kucagımda emıyo biberon yerine. Aranızda silikon ucla emziren deneyimli annelerimiz varmıdır bi sıkıntı yaşadınızmı ??