Annis-ogul Yucuhal ala allah bn iki numarayaya kadar ful kullandım hic bi koku almadim ağır. Tarihi geçmiş olabilir mi
Yusufali06 Yucuhal hangi mama güzel kokuyor ki 😅 yeğenimde de hipp kullandılar içinde bildiğim kadarıyla balık yağı da var o uüzden kokması normal
NefesMaviDeniz Yucuhal Çok normal😵💫 İkiz bebeklerimize 6 aydır kullanıyorum ve evet koku var. Ama her mama da var o koku..bu arada mama eğer biberon içinde 5-10 dk bile beklese daha çok yoğunlaşıyor kokusu bilginiz olsun bekletmemeye özen gösterin.
Mercimekkoftesi Aptamil 1 de çok kötü kokuyor. Her mama yapışımda midem bulanıyor. Bebeğim bunu nasıl içiyor acaba diye düşünüyorum hep 😅
Yucuhal Mercimekkoftesi ben de hipp için aynı şeyi düşündüm. Nasıl içiyor acaba Smanın kokusu tadı güzeldi mesela bu tuhaf
NefesMaviDeniz Yucuhal Geç içtiği için koku daha çok artıyordur. Ben doktorumuza sorduğum da en fazla 20 dk beklesin biberon içerisinde mama 20 dk sonrası vermeseniz daha iyi olur demişti. Ama düşününce de sürekli sürekli mama yapmak gerekir.