Benim zorlandığım alan emzirme 🤱🏻 Evet hamilelik de zor bi dönem di sorunlar yaşandı endişeler yaşandı ama geçti bi şekilde idare edildi bebekle birlikte sorumluluklar arttı uyku düzeni değişti uykusuz kalıp o kadar işin içinden çıkmak hele birde kocaman bir ev ve temizlik takıntılarınız var ise neyse bir şekilde onlar da ilerliyor tabi ailen uzak sadece eş yardımı da. Emzirme dönemi ise başından itibaren sorunlu göğüs şişmesi süt dolması ağrıdan sancıdan uyuyamamak pompayla yaşamak gerçekten çok yıpratıcı bir dönem 😞