Bskara_ ayy lütfen şu kucağa alıştırma diyenlere kulak asmayın, kızım o kadar zor bir bebekti ki kolik, alerjik vs hep kucağımda uyurdu omzunda uyurdu. Şimdi 2,5 yasında gel kucagımda yat omzunda yat diyorum 1 dk durmuyor 🤣 ayrıca aylarca kanguruda taşıdım hep kucağımdaydı 1 yasına kadar belki.. Artık kucağa sığmıyor☺️ Demem o ki bol bol kucaklayın kucagınızda olsun bir daha o günler gelmeyecek ❤️