13 aylık kızım pütürlü şeylere anca alışıyor şükür bugun pankek yaptım 2 tane yedi maşAllah yanında da süt içti çok mutluyum aslında herşeyi yiyor şükür ama öğünlerde yemiyor biz ne yesek tadına bakmak istiyor veriyoruz yiyor ama yemek saati geldiğinde kendi yemiyor pnada alışıcaz inşAllah ♥️