Canım anamla babam sağolsunlar bize geldiler. Kızımı (4 aylık) dün birkaç saat onlara bırakıp kuaföre gittim. Döndüğümde alıp emziriyordum, baktım emerken uykusu geldi ve eee eee eee e (ritmini biliyorsunuz) demeye başladı. Tabii ağzı kapalı olduğu için ııı ııı diye çıkıyor ses. Annemi çağırdım, niye böyle sesler çıkarıyor bu bir yeri mi acıdı dedim, yok biz sallarken eee eee dedik herhalde onu taklit ediyor dedi. Uyandı şimdi emiyor hala ııı ııı ııı ı diyor. Aynı bizim söylediğimiz ritimde söylüyor. 4 aylık bebek bunu taklit edebilir mi? Şaşkınım şu an.