Kubrahr Kızlar merhaba mecbur kaldığımız için çatı katı dairede oturuyoruz. Sinoptayız malum yağışlı bölge ev şimdiden bile çok soğuk kışında kaloriferle pek ısınmıyomuş. Önerebileceğiniz ısıtıcı var mı
Kubrahr uykucukoala hiç farketmez canım bizde en kullanışlısı hangi model bilmiyoruz her öneriye açığım 🤣
uykucukoala Kubrahr ben kumtel almıştım kızı banyo yapınca önünde giydirmek için benim aldığım ucuz bişeydi eğer maddi imkanın varsa ufonun ayaklı olanlarından al onlar daha güzel ısıtıyor