Lawyer Merhaba! Hanımlar 5 gün sonra 7 aylık olacak kızımı suan askılı atlet ve uzun kollu penye giydiriyorum altına da tek kat penye tayt vb. Yalnız Urfa’da havalar 30u görmeye başladı. Sizler nasıl giydiriyorsunuz yarım kollu için erken mi bilemiyorum ev dışarıya göre daha serin ama kucakta terliyor kafası
Deletedmom277 Lawyer İstanbul’dayım burda hava bugün 22.5 dereceydi. Kısa kol zıbınla duruyor. Bahçeye de öyle çıkıyor gayet sıcak bence
Aybukealtintas Lawyer Ağrı dayız, 5 ay 23 günlüğüz, sadece kısa kollu body ve short la geziyoruz evde, dısarıdada ya kot ya esofman üzerinde de ince bir hırka, buradadalar havalar ortalama 17,18 derece suan
Deletedmom115 Lawyer ev 23 24 arası zıbın üstüne tek kat pijama giydiriyorum vanda yaşıyorum bir de buraya daha yeni yaz geliyor. 30 derece için aslında ev iyiyse ara ara zıbınla da durabilir bence
Ugggg Lawyer ben bugün çılgınlık yaptım içine askılı çıtçıt badi üstüne kısa kollu dizde tulum giydirdim çünkü çok sıcak ve terliyo terledikce burnu daha çok tikaniyo
aliyse063 canim bizde urfadayiz 8 ayligiz sabahlari kisa kolllu aksam 5 6 gibi senin dedigin sekilde giydiriyorum
babygirlandmom Bizde antepyeyiz şuan senin dediğin gibi giy diyorum kısa kollu gidersem üsürmu diye düşünüyorum çok terliyor kafası çünkü
babygirlandmom Selenimom peki sıcak oluyormu canım? Benim kız çok terliyor uykuya yaptırdığım zaman falan
Emzikliana Çoğu zaman sıfır kol citcitliyla duruyor usudugunu farkedersem penye alt üst giydiriyorum.
Aybukealtintas Ugggg kız bu çılgınlık mı biz tek kısa kollu body ile dolasıyoruz yatarkende short giydiriyorum altına, ya da sadece short tulum giyiyoruz
aliyse063 Lawyer 25 26 derece vardi canim bugunlerde bide evim gunes aliyor aksama kadar bende korkuyorum usur hasta olur diye ama alismasida gerek buralar hep sicak olcak 😊
[silindi] Kısa kollu zıbın ÜStüne penye antalyada yiz ama çok soyunma meraklısı zaten haftaya tek atlet giyilir bence burda
Aybukealtintas Ugggg masallah hiç 2 çorap giymedik, alıştırma çok bebişi bence sonra ufacık bir sogukta hemen hasta olur, - 25 derecede bile dısarı da gezdirdim ben valla 😂😂